FAQ

1. I would like to register as a participant, but I do not have a Dutch address nor bank account. How can I enlist?

Answer: If you choose another country than The Netherlands in the registration form, you will be enlisted, but the system bypasses the payment system Ideal. You can pay your registration fee (+ optional ordered products) at the registration desk at the start location on the day of the event.

2. Ik heb me als deelnemer aangemeld, maar wil graag een andere afstand fietsen, dan ik heb opgegeven. Kan dat?

Antwoord: Ja dat kan. Stuur een mail met dit verzoek naar inschrijven@janjanssenclassic.nl met de gewenste afstand.

3. Ik heb me als deelnemer aangemeld, maar wil graag switchen van een wegafstand naar een MTB-afstand. Kan dat?

Antwoord: Dit kan alleen als de MTB-tocht nog niet is overschreven (maximum is 1000). U kunt een verzoek richten aan inschrijven@janjanssenclassic.nl
Op de dag zelf kunt u zich melden bij de balie “Problemen inschrijving” dan wordt er met u gekeken of dat mogelijk is.

4. Ik ben mijn bevestigingsmail (en streepjescode) kwijt.
 
Antwoord: Stuur een mail naar inschrijven@janjanssenclassic.nl en u ontvangt een mail met als bijlage de nieuwe bevestiging
 
5. Ik heb mij als deelnemer aangemeld, maar kan helaas niet meedoen. Kan ik mijn inschrijfgeld terugkrijgen?
 
Antwoord: Wij zien graag dat u zich dan via e-mail afmeldt, maar we zullen u het inschrijfgeld niet retourneren. Als u een wielershirt heeft besteld kunnen we de kosten daarvan wel naar u terugstorten. Zie ook het reglement.
 
6. Ik wil graag het speciale JJC-wielershirt bestellen. Wat is voor mij de meest geschikte maat?
 
Antwoord: Op de pagina Shop zijn maattabellen opgenomen waarmee het mogelijk moet zijn voor u om de juiste kledingmaat te selecteren.
 
7. Ik heb mij als deelnemer ingeschreven maar zou graag nog een wielershirt, herinneringsmedaille en/of sportvoeding pakket bestellen. Kan dat?
 
Antwoord: U kunt dit niet alsnog in uw inschrijving toevoegen en langs die weg bestellen. Op de dag van de Jan Janssen Classic / Hel van Ede-Wageningen zijn de producten in de stands te verkrijgen (zo lang de voorraad strekt). We adviseren u om een shirt tijdig aan te schaffen (in de ochtend) omdat de voorraad beperkt zal zijn.

Shirts kunnen wel worden besteld, maar worden na 20 juni geleverd. Ruilen is niet mogelijk!
Maak € 40,- per shirt (is inclusief € 5,- verzendkosten) over naar:
Penningmeester TCW’79, Bankrekening NL53 INGB 0006037995
onder vermelding van Naam, Adres, Maat (Heren of Dames )
Klik hier voor de beschikbare maten.

8. Ik heb mij als deelnemer aangemeld, maar heb geen email bevestiging van inschrijving ontvangen. Ben ik dan wel ingeschreven?
 
Antwoord: Als de iDEAL betaling is gelukt, bent u wel ingeschreven. Het kan zijn dat er een probleem is opgetreden bij uw email provider. Geen probleem, stuur een email naar inschrijven@JanJanssenclassic.nl en u ontvangt van ons een nieuwe bevestiging inclusief de noodzakelijke streepjescode.
 
9. Ik ben KNWU-lid. Krijg ik ook korting?
 
Antwoord: Ja, uw korting is gelijk aan die van NTFU leden. Selecteer KNWU als “NTFU-vereniging” (helemaal onder aan de pagina) en vul het nummer in onder de streepjescode op uw KNWU-lidmaatschapskaart
 
10. Op mijn bevestigings e-mail staan niet alle bestelde producten genoemd.
Antwoord: De extra bijdrage aan het Fonds Gehandicaptensport wordt niet vermeld, alle andere producten wel. Als herinneringsmedaille, sportvoedingspakket, dagverzekering en/of wielershirt ontbreken, terwijl u die toch hebt besteld, stuur dan een mail naar inschrijven@janjanssenclassic.nl
 
11. Ik heb een probleem met het inschrijfformulier.
 
We hebben het formulier zo gebruikersvriendelijk mogelijk proberen te maken, bv door iDEAL te gebruiken binnen één formulier voor inschrijving en webshop, waardoor u slechts één betaling hoeft te doen. Mocht u kleine of grote problemen ondervinden bij de inschrijving, dan stellen we uw commentaar zeer op prijs. Stuur een e-mail naar inschrijven@janjanssenclassic.nl
 
12. Ik maak geen gebruik van internetbankieren en kan dus niet via iDEAL betalen
 
Antwoord: Wij hebben iDEAL ingevoerd uit klantvriendelijkheid zodat u zelf kunt beslissen nadat u het kostenoverzicht hebt gecontroleerd. Bij automatische incasso ziet u het totaalbedrag pas na de daadwerkelijke inschrijving en dat vinden wij zelf ongewenst. Wij stellen het zeer op prijs als u via een kennis of familielid de IDEAL betaling regelt. Mocht dat niet lukken, stuur dan een e-mail naar inschrijven@janjanssenclassic.nl en bieden wij u een alternatieve betalingswijze aan.
 
13. NTFU toerfietskaart of KNWU lidmaatschap vergeten bij scannen aan de starttafel.
 
Antwoord: Onze tarieven zijn uitzonderlijk laag voor de kwaliteit van de tochten die wij bieden. NTFU-, KNWU-leden hebben daarnaast een kortingsregeling. Maar we willen die wel fair toepassen, en geven onze baliemedewerkers de opdracht de lidmaatschaps/klantkaarten te controleren. Wij vragen hiervoor uw begrip en verwachten dat u niet in discussie gaat als u de pas per ongeluk bent vergeten (wij kunnen de nummers niet digitaal controleren ivm privacy).